Er kjempefornøyd med det nydelige armbåndet👌😍 så fint nå i sommer, med alle de fine fargene🌸
Jegcer svært fornøyd med smykket. Kommer til å bli brukt mye i sommer. Elsker fargene❤️🩷🩵💙💚
Nydelig smykke! Har ikke tatt det av på en uke, og det er foreløpig like fint.
Pent, men perlen holder seg ikke mellom leddene og er vanskelig å rette på når den har beveget seg.
Kjempefornøyd med design og kvaliteten! Har brukt dem daglig, også i dusjen, og fortsatt like fine. Ingen misfarging.